Thursday 10 January 2013


waaa3x....aku punye blog dah bersawang!!...haha...xde mse nk update...now..tahun susah bertambah satu digit...means 2012+1=opcoz jadi 2013 la kan (xyah nk pkai calculator sgt laa)..hahaha...bile dah bertmbh satu digit..maka bertmbh la satu digit umur aku..19+1=jadi 20 la kan..?hahaha..da cecah 20 da aku ni.....huh..?x sedar diri rupenye da berumur puluhan da (da bole kawen da kan..?)..hahaha..ingt kawen je tp x sedar masih byak y di perbaiki..perangai pon x mcm puluhan lagi..huh..x sedar diri..haha...lagipon kan....HIDUP INI INDAH XYAH NK SIA-SIAKAN SGT LA...!..hehehe..

so sepanjang 2012...banyak perkara y sgt merumitkan n mematang kan lagi diri aku ni (matang la sgt..tangan ke bahu..mate ke atas..werkk..! )..hahaha...ape la y aku mengarut sgt ni...aku pon x paham...huhu...2012 + 2011 (maklumlah tahun 2011,aku xde blog la..jadi aku qadar kan sekali..hehehe..)= (bermula saat sedih)..... aku hilang member baik aku y lme dh aku berkwan..tp hakikat aku x penah kenal sape die..huhu...mase x menentukan kite untuk kenal si-DIA...huhu...tp y da lepas tuh da lepas laa....tapi yang tuh la y sangat perit untuk di telan (ehem2x..bukan makan ek..hahaha..)
hehehe..but the most important..aku dapat kawan-kawan yang baru...syukur dpt kenal housemate n clasmate aku ni..hehehe..=)

2013-tahun y baru untuk aku berpeluang untuk membaiki ape2x y patot..especially perangai y x abes2x x matang..huhuhu..aku ni memg banyak pon kelemahan..huhu... moga tahun 2013 ini akan bermula detik2x y senang untuk di kenang kawan..thanks jugak kt kawan-kawan aku y selalu ade untuk aku tika senang and susah..aku harap aku pon ade untuk korang kalau korang susah and senang...happy gud lucky for year 2013....=))


No comments:

Post a Comment