Thursday 15 March 2012

tentang cinta..=)

terpk lak aku sal couple ni...actually...aku dh sebulan lbih kot single..
padan muke aku terkene blik hukum karma...hahaha..
hurm..rase sgt la sunyi bile single ni..kadang2x aku rase best gak single ni..
tp kn...sies aku ckp..memg sunyi kot hati...aku ade terminat la kt somebody..tp syg die dh ad couple...=(.aku pon nk hilangkn stress..aku join je kawan aku ajak pg gunung ledang...patah hati punye pasal sampaikan kt gunung ledang aku join classmte aku..lepas aku pg gunung ledang uh..terus pg kl...last minute punye plan..alasannye sbb minyak kerta masih byak ag..aku follow er..maklumlah hati tak berape nk berbunge sgt mse nim..kecewe lg.....mse ni time bulan 1...maklum lah mase tuh aku xde blog lg aku nk update.....hahahaha...gempak sea...hahaha...hilang tension punye pasal,,,ni sume sebb SOMEBODY tuh la..huisshh..dan disebabkn itulah blog aku ni di hiasi lagu y jiwang2x..huhu
tp sekrang aku dh oke...
be a nice person ye asikin wan mohd...=)


No comments:

Post a Comment